"شوهر زن بیوه" رمانی در باب جنگ افغان و انگلیس |
شعری
ازسیّد محمّد رضا عالی پیام- یک ایرانی شجاع که همچو او هر کی است همیشه سبز
باد
|
سالمرگ نادر نادرپور؛ از حدیث نفس تا تعهد |
نوميالي شاعر او سياستوال اجمل خټك له دې نړۍ سترګې پټې كړې |
رسیدن به آسمایی: 08.02.2010 ؛ نشر در آسمایی: 09.02.2010 "عقربه ی چهارم"،مجموعه ی شعرهاییست از "محمدیاسین نگاه"؛ شاعری با درک ودریافت خودش که چندی پیش منتشر شده است. برای سامان بخشی بهتر گپ و گفت در باره ی شعر های این مجموعه ، تاٴملم را در مورد یک...ادامه...
|
رسیدن به آسمایی: 19.01.2010 ؛ نشر در آسمایی: 20.01.2010
|
رسیدن به آسمایی: 06.02.2010 ؛ نشر در آسمایی: 08.02.2010 |
رسیدن به آسمایی: 05.02.2010 ؛ نشر در آسمایی: 05.02.2010
|
رسیدن به آسمایی: 27.01.2010 ؛ نشر در آسمایی: 27.01.2010 7 دلو 1388 هرات
|
رسیدن به آسمایی: 25.01.2010 ؛ نشر در آسمایی: 25.01.2010
|
رسیدن به آسمایی: 23.01.2010 ؛ نشر در آسمایی: 25.01.2010
|
رسیدن به آسمایی: 20.01.2010 ؛ نشر در آسمایی: 22.01.2010 انجنیر صدیق قیام به استناد تاریخ نویسان ما ، موسیقی در سر زمین ما به شکل اولی و ابتدایی آن مذهبی بود و با سرود های آریایی نشو و نما کرده و با مهاجرین آریایی به هند فارس انتقال گردیده است . این موسیقی در عصر ویدی شکل دیگری داشته و در عصر اوستا تحول پذیرفته و حرکت ها ی تازه ای را در هند و فارس به وجود آورد . سرودهای ویدی از رواج موسیقی در عصر یما اولین پادشاه آریایی ها و پیشدادیان بلخ گواهی میدهد، در عصر زردشت ( گات ها) که با تغیر کلمه به شکل کات یا گات ، پرده موسیقی معنی میدهد . موسیقی نیاشی باختر به شکل نیاشی باقی ماند ، ولی...ادامه... |
رسیدن به آسمایی: 21.01.2010 ؛ نشر در آسمایی: 21.01.2010 |
رسیدن به آسمایی: 19.01.2010 ؛ نشر در آسمایی: 20.01.2010 |
رسیدن به آسمایی: 11.01.2010 ؛ نشر در آسمایی: 14.01.2010 نظری بر زنده گینامه ی انجنیر خیر محمد کارگر به تاریخ نهم ماه جنوری سال 2010 جنازۀ شخصیت خدمتگذار کشور انجنیر خیر محمد کارگر با حضور تعداد کثیری از علاقه مندانش در شهر کوپنهاگن کشور دنمارک به خاک سپرده شد. اینجا سخنرانی ملک ستیز-داماد مرحوم انجنیر خیر محمد کارگر- بر جنازۀ آن مرحوم را برای یادکرد از کارهای نیک وی به نشر می سپاریم...ادامه... |
ورود به صفحهء نخست شمارهء: 1 ؛ 2 ؛ 3 ؛ 4 ؛ 5 ؛ 6 ؛ 7 ؛ 8 ؛ 9؛ 10 ؛ 12 ؛ 13؛ 14؛ 15 ؛ 16؛ 17؛ 18؛ 19 ؛ 20 ؛ 21 ؛ 22 ؛ 23 ؛ 24 ؛ 25 ؛ 26 ؛ 27 ؛ 28 ؛ 29 ؛ 30 ؛ 31 ؛ 32 ؛ 33 ؛ 34؛ 35 |