رسیدن به آسمایی: 10.01.2010 ؛ نشر در آسمایی: 10.01.2010

محمد...

توهين به افغانها از تريبون نماز جمعه تهران!

 
اگر کساني که انقلاب کردند می دانستند که روزی افرادی چون جنتی و احمد خاتمي يا صديقي خطبه های نماز جمعه را اقامه خواهند کرد هيچگاه آيت الله طالقاني را وادار به برپایی نماز جمعه نمی کردند برای نمونه، صدیقی درخصوص اعتراضات روز عاشورا بعد از کلی زمينه سازي ها با گله و گریه زاری گفت که افغانی ها200 هزار تومان نفری پول گرفتند تا این آشوب روز عاشورا در تهران(جنبش سبز اصلاح طلبان) را به راه بیاندازند و برای هرشعار جدیدی هم که می دادند 50 هزار تومان اضافه می گرفتند واقعا به هوش این آقایان باید غبطه خورد که از همه مسایل مملکت به این خوبی آگاهند
دومین حمله ؛ توهین ؛ اتهام و.....از مهمترین تریبون دینی مذهبی جمهوری اسلامی ایران (خطبه های نمازجمعه تهران) توسط امام جمعه تهران حجت الاسلام صدیقی به افغانی وارد گردید جناب امام جمعه چنین ادعا می کنند
حادثه جان‌خراش عاشوراي امسال كه در كشور امام حسين(ع) و در ميان مردمي كه جان، مال، زندگي و عشق‌شان امام حسين(ع) است به اتكاي فتنه‌گران و گروه‌هاي مختلفي كه همه در يك موضوع و آن هم پليدي با هم اشتراك دارند، رخ داد؛ عده‌اي آمدند پايكوبي كردند و در روز عاشورا سوت زدند.
وي با بيان نقل قولي از يك ناظر عيني وقايع روز عاشورا گفت: فردي براي من نقل مي‌كرد كه در خياباني با كوكتل‌ملوتف خودروي جلويي آنها را آتش زده و سپس خودروي حامل اين شخص به ناچار به درون كوچه‌اي پناه مي‌برد، در آنجا فردي كه خيلي هم به نفع يكي از كانديداها شعار مي‌داد را مي‌گيرند.
صديقي افزود: اين فرد يك افغاني بوده و ادعا ميي‌كند در برابر دريافت 200 هزار تومان اين كار را مي‌كند، اين افغاني همچنين مدعي مي‌شود فردي را كه در سوي ديگر واقعه ناظر بر كارهاي او است براي هر شعارش بايد 50 هزار تومان ديگر هم به او بدهد.
وي ادامه داد: همچني در روز عاشورا فردي را كه مست بود و شراب خورده بود را مشاهده كرده‌اند.
از منطق دیني که خود اقای صدیقی مدعی تبلیغ آنست خدمت جناب شان یادآور میشویم:
جناب حجت الاسلام شیخ کاظم صدیقی شما میدانید که مقام امام جمعه مساوی به مقام والاي ولايت است؟
آيا توهين به يک ملت بي پناه در ملاء عام در قالب جرم اثبات نشد به فرد اثبات نشده و توصيف مليت او جهت استخفاف، خود جرم ، اشاعه فحشا و عامل نفاق بين جوامع اسلامي نيست؟ آيا چنين نوع سخن گفتن جز القا روحيه نزاد پرستي و برتري جويانه بين ملت واحده اسلامي( بر اساس انما المومنون اخوه) چيزي ديگري است؟ آيا تمام مستمعين شما اعم از افراد حاضر نماز گذار، مستمع رسانه ها، مراجعه کنندگان به سايتها و سراسر جهان در صورت قبول حرف شما افغانها را مجرم و عامل خرابي نمي دانند؟ آيا تا به حال در تريبون نماز جمعه کسي گفته هزاران افغان در دفاع از ايران کشته شده است؟ آيا با برشمردن نقل قول يک نفر که خبر واحد است و لازم به تبين است مي توان اثبات حکم و کسب يقين کرد؟ اگر حرف آن فرد راجع به يک افغاني حجت مي دانيد چرا نبايد مستندات آيت الله کروبي را راجع به کهريزک حجت ندانيم؟ اگر بيان يک مورد از يک افغان اجير شده اشکالي ندارد  پس بيان عمل افراد دولتي در کهريزک هم نبايد اشکالي داشته باشد. آيا تصوير حضرت امام پاره کردن جرمش خيلي زياد هست  يا حرمت مراجع و مليتها و مليونها مسلمان موجود و حي و حاضر را شکستن؟  آيا سوت و کف زدن چند فرد اجير زياد بر اسلام ضربه مي زند يا از تريبون هاي مقدس حرمت مليونها مسلمان را با کنايه شکستن؟
آیا زمانیکه درشورای برنامه ریزی نماز جمعه تصمیم براین گرفتید عجله نکرده اید ؟
چقدراطراف این ادعا بررسی نموده اید ؟
جناب شیخ کاظم صدیقی زمانیکه این ادعا را درخطبه نماز جمعه مطرح نمودید چقدر خدا را درنظرداشتید؟ 
اینگونه عمل کردن شما انسان را مشکوک می سازد که کمی دست پاچه هستيد آیا اینطورنیست؟
با ارایه این تز، چه می خواهید انجام دهید؟ آیا میشود بااین دیدگاه برمشکلات موجود فايق آمد و نارضايتي هاي موجود را فرا فکني کرده و به افغانها نسبت دهيد؟ يا ظهور امام زمان را نزديکتر کنيد؟ اگر با نسبت دادن هر آنچه که نمي پسندي به افغانها دلت خنک مي شود افرادي چون مير حسين موسوي، رفسنجاني، کروبي و سيد محمد خاتمي ، آيت الله صانعي و دستغيب و.. همه روشنفکران و دانشگاهيان زنداني و معترض را افغاني اعلام کن بهتر است.